Модельный ряд Hyundai

Отзыв о Hyundai Santa Fe 2021 года


Автомобиль: Hyundai Santa Fe 2021 г.в., внедорожник, роботизированная с 2 сцеплениями коробка передач, Полный привод , пробег - 1700 км, двигатель - 2.2 turbo дизель, комплектация - Top SE
Автор: Ігор Петрів (Украина, Львов)   28.10.2021
Расход в городе: 8.0 л/100км, по трассе: 6.0 л/100км, средний: 6.8 л/100км
НадежностьОценка: 4
КомфортОценка: 4
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 5
Общая оценка4.0

Автомобіль цікавий в першу чергу для комфортних подорожей за межами міста, крутного моменту 2.2 дизеля достатньо для того, щоб коробка не смикалась і триала ту ж передачу навіть при зміні ландшафту. Якщо їхати в межах правил 90-100 км/год за межами населених пунктів, та +/- 60 в межах населених, то автомобіль показує розхід в 5.8. По заправках виходить 6, що дуже добре, бортовий не бреше. На круїзі при тих же 90 мотор тримається в 1700-1800, його не чути.

Однак, в межах міста, через те що коробка 8 ступенева, а 1 зроблена з розрахунку як "понижена" - складним є "підтягування" в заторах. Суб'єктивно жодної потреби розкручувати мотор до 1700-1800 об/хв нема. Якщо не газувати - вона і не їде.

В результаті перша передача завжди проходить рохкотом, бо мимоволі хочеш "дотягти" до 2-ї, бо там все значно краще, алгоритм зі щепленням значно продуманіший. А друга часто надто висока (паркінг, затори, де треба 3-4 км в год). До цього треба звикнути, бо попереднє авто на гідротранформаторі. Скоріш за все це робот і це нормально, але затори то не для цього авто.

Ще один косяк, це неможливіть вибрати режим відновлення заданої швидкості при адаптивному круїзі. Наприклад: якщо задана швидкість 90, але авто перед тобою їде 60, потім повернуло, або перестроїлось в сусідній ряд, то Santa Fe тисне на газ аж до кікдауна, поки не відновить свої 90. Це напрягає і відповідно вимагає втручання зі сторони водія.

Безпровідна зарядка телефона в ніші спірна річ. Як і в Туксона, телефон там охолоджується недостатньо і часто просто гарячий (перевірено на 3 різинх телефонах).

Мультимедійна система на 4 з 5 (але це питання прошивки).

Плюсы автомобиля: Траса - це її стехія. Дизеля достатньо в обгонах, на серпантинах і затяжних підйомах, так і з точки зору економії пального. Ергономіка заднього ряду + складання крісел. Клімат + музика - фізичні кнопки, не відволікає на трасі.

Минусы автомобиля: Адаптивний круїз вимагає допрацювань. Лише провідний Андроїд авто. Карта з глюком де неможливо шукати по адресі, лише POI або точка на карті, виправиться версією прошивки чи карт не для України. Вентиляція безпровідної зарядки.

Совет покупателю: Попросіться в заторі проїхатись, так щоб зрозуміти поведінку перемикань 1-2-1-2-3-2-1-2-1 автомат себе показує тут у всій красі. І. проклікайте мультимедію.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Коментариев пока никто не оставил. Станьте первым!
Вход | Регистрация

Тест-драйв Hyundai Santa Fe: Hyundai Santa Fe: принципиально новый уровень
Hyundai Santa Fe: принципиально новый уровень

Именно с выходом рестайлинговой версии Santa Fe южнокорейский бренд перешел на качественно другой уровень восприятия. Безусловно, у Hyundai и раньше были дорогие автомобили, которыми они пытались составлять кое-какую конкуренцию немецкому премиум-сегменту.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Hyundai

Hyundai Santa Fe 2001 Hyundai Santa Fe 3.700$ 2001 400.000 км
Hyundai Santa Fe 2001 Hyundai Santa Fe 3.700$ 2001 400.000 км
Hyundai i30 2013 Hyundai i30 10.800$ 2013 106.000 км
Hyundai Tucson 2016 Hyundai Tucson 16.000$ 2016 56.000 км
смотреть все
объявления